Ik maak animaties op aanvraag

 Ik heet jullie hartelijk welkom bij mijn Animatie Aanvraag Club voor Honden. Ik zou het leuk vinden als je je voorstelt in het forum.
Op deze club kun je door mijzelf gemaakte Animaties aanvragen.
Voorbeelden van de diverse Animaties die ik kan maken staan in de fotoalbums en hier op de clubhome. Verder zijn verhaaltjes en gedichtjes ook altijd welkom. Er wordt hier ook gezellig gebabbeld en interessante info over honden geplaatst.
Hartelijke groet van Ief

 

 

 

 

Aanbevelingen

issoria starstarstarstarstar
Dit is een suppermooie club waar mooie animatie's worden gemaakt door Ief. En niet te vergeten powerpoint. Heb je honden kom eens kijken. Zeker de moeite om eens een kijkje te nemen.
chihuco starstarstarstarstar
Een hele mooie en gezellige club, waar de liefde voor dieren van af spetterd. Dus als dierenliefhebber kom je hier in een warm mandje
mhaselaar starstarstarstarstar
deze club is altijd gezellig voor mensen met honden :) dus kom er gezellig bij Ief maakt leuke animaties op aanvraag. Blij dat ik er bij mag zijn en wil dat graag delen met jullie Myung
-Mogwai- starstarstarstarstar
Dit is een superleuke club als je een hond hebt. Ief maakt de mooiste creaties van je hond. Ook lief en leed kun je hier delen. Dus m.a.w. een top cluppie!
dinie18911 starstarstarstarstar
dit is een hele mooie gezellige club met veel mooie dieren foto,s in gezellig in het forum in mooie animatie,s in wensjes liefs dinie
butterfly14_ starstarstarstarstar
Deze club is een must voor elke hondenliefhebber, gezellig, informatief, leuke plaatjes, je kunt er je verhaal kwijt, ...en natuurlijk de prachtige creaties die Ief op verzoek maakt, dus zeker de moeite waard om eens een kijkje te komen nemen !

Welkom bij Clubs!

Kijk gerust verder op deze club en doe mee.


Of maak zelf een Clubs account aan:


Aanbevelingen door leden:

diegi starstarstarstarstar

Dit is een superleuke club vooral als je honden hebt ief maakt de mooiste animatie `s van je lieveling ook veel informatie vind je hier bedankt ief je hebt een top cluppie


chihuco starstarstarstarstar

Een hele mooie en gezellige club, waar de liefde voor dieren van af spetterd. Dus als dierenliefhebber kom je hier in een warm mandje


Meer aanbevelingen