Ik maak animaties op aanvraag

 Ik heet jullie hartelijk welkom bij mijn Animatie Aanvraag Club voor Honden. Ik zou het leuk vinden als je je voorstelt in het forum.
Op deze club kun je door mijzelf gemaakte Animaties aanvragen.
Voorbeelden van de diverse Animaties die ik kan maken staan in de fotoalbums en hier op de clubhome. Verder zijn verhaaltjes en gedichtjes ook altijd welkom. Er wordt hier ook gezellig gebabbeld en interessante info over honden geplaatst.
Hartelijke groet van Ief

 

 

 

 

Aanbevelingen

diegi starstarstarstarstar
Dit is een superleuke club vooral als je honden hebt ief maakt de mooiste animatie `s van je lieveling ook veel informatie vind je hier bedankt ief je hebt een top cluppie
butterfly14_ starstarstarstarstar
Deze club is een must voor elke hondenliefhebber, gezellig, informatief, leuke plaatjes, je kunt er je verhaal kwijt, ...en natuurlijk de prachtige creaties die Ief op verzoek maakt, dus zeker de moeite waard om eens een kijkje te komen nemen !
dinie18911 starstarstarstarstar
dit is een hele mooie gezellige club met veel mooie dieren foto,s in gezellig in het forum in mooie animatie,s in wensjes liefs dinie
poppedeintje starstarstarstarstar
Dit is een superleuke club voor..."animaties van honden.Heb je geen hond maar een ander super leuk dier kun je terecht op de animatie-aanvraagclub.Het zijn allemaal reuze gezellige clubs!
ellymacflurry starstarstarstarstar
Deze club is hatrverwarmend fijn. Het gaat niet enkel om de prachtige annimatie's die Ief steeds weer zo mooi maakt! Het is een warm vriendenbad waar men over alles kan "praten" en waar men ook nog eens dingen kan opsteken!
-Mogwai- starstarstarstarstar
Dit is een superleuke club als je een hond hebt. Ief maakt de mooiste creaties van je hond. Ook lief en leed kun je hier delen. Dus m.a.w. een top cluppie!

Welkom bij Clubs!

Kijk gerust verder op deze club en doe mee.


Of maak zelf een Clubs account aan:


Aanbevelingen door leden:

chihuco starstarstarstarstar

Een hele mooie en gezellige club, waar de liefde voor dieren van af spetterd. Dus als dierenliefhebber kom je hier in een warm mandje


mhaselaar starstarstarstarstar

deze club is altijd gezellig voor mensen met honden :) dus kom er gezellig bij Ief maakt leuke animaties op aanvraag. Blij dat ik er bij mag zijn en wil dat graag delen met jullie Myung


Meer aanbevelingen